2. narozeniny

25.02.2011 07:29

Ahóój všichni,

hlásím, že jsem 11.2.2011 oslavila svoje druhé narozeniny. Panička mi udělala velikou oslavu, dostala jsem vynikající dortík, pískací hračku a jako správná modelka nový obojek. Páníček říkal, že už jich mám tolik, že se mi ani nevejdou na věšák. Ale co hold se chci líbit :o) Jinak si s páníkama užíváme procházky. Často jezdíme na Mělice, Hrádek nebo chodíme k Labi s naší nej kámoškou Amynkou. Taky jsem se s kamarádila s novou kámoškou Rainne. Je to fajn ridgebacka, jen já si na ní občas vyskakuju u přetahování o klacek protože má teprve 8. měsíců. Panička říká, že až se naštve, tak mi natrhne prďku a budu zírat :o)))

Pár foteček z narozenin  (ostaní budou ve fotogalerie, tak se mrkněte)

tak čauky Ennie :))))

 

Dortík - mňam :o)))

s páníkem

 s paničkou

a ještě pusinku :o)))

 

—————

Zpět