Agility, procházky

21.09.2010 07:16

Tak máme spoustu novinek :o) Od 1. září nás panička přihlásila na kurz agility, takže začínáme pilně trénovat a uvidíme jak nám to spolu půjde. Zatím je to fakt sranda :o) Panička po mě chce abych přeskakovala laťky ( ty já radši obýhám, ale už nám to jde mnohem líp), pak trénujeme tunel, kladinu, áčko ( to je úplně super, to znám už ze cvičáku, tak to vše umím a baví mě to :o) No a minule jsme se učily novou překážku - ta je prý nejtěžší a to SLALOM :o) Ze začátku to byla fakt sranda, protože panička měla problém sama se sebou aby se do toho slalomu nezapletla natož aby mě na něj vedla :o) Ale jak říká, konečně pochopila co s rukama a už nám to celkem jde :o) Musíme ale hóódně trénovat :o) Je to ale fajn, když to pokazím tak se nic neděje a když mi to jde tak dostávám obrovskou pochvalu a k tomu ještě pamlseček :o) Fotky bohužel zatím žádné nemáme (zatím jsme sebou neměli fotografa :o) Jinak další velikou novinkou je, že se nám konečně blíží stěhování do našeho nového baráčku :o) Po 5 měsících dřiny se práce na baráku konečně blíží ke konci a už zbývá jen nastěhovat nábytek, vymalovat chodbu a můžeme se stěhovat. Moc se tam těším, protože tam mám psího kamaráda a sousedi mají ještě dvě kočky a já je furt pozoruju a pěkně je proháním jen jak překročí náš plot :o)) Panička prý doufá, že si na ty kočky zvyknu :o) Stěhujeme se do Starého Hradiště, což je kousek od Ohrazenic. A v Hradišti je spouta polí a lesík kam chodíme na procházky tak co víc si můžu přát :o) A hlavně je tam hrozně moc zajíčků a srnek (panička z toho teda není tak odvázaná, ale já jsem přímo nadšená :o) No a jinak už u nás nic nového není, chodíme každý den na procházky. Jezdíme na Mělice, Břehy a včera jsme byly na Hrádku s Amynkou a její paničkou Jančou :o) Taky s náme šel Alfíček, tak byla sranda, protože se mu moc Amy, líbila tak za ní pak furt běhal a nestíhal jí :o) Janča se už vrací ze Stradouni do Pardubic, takže budeme zase chodit minimálně 2x týdně na prochajdy, už se móóc těšíme !!!!

Jo taky panička nafotila nové fotečky na poli, tak se mrknětě do fotogalerie :o) Malá ukázka tady :

 

 

—————

Zpět