Dovolená na Šumavě

11.08.2011 06:58

Tak máme s páníkama po dovolené, ale užili jsme si jí všichni krásně. Jeli jsme s páníka na 5 dnů do kempu na Šumavu. Bydleli jsme v karavanu a já jsem měla za úkol hlídat páníčky, ale myslím, že spíš měli problém uhlídat oni mě, abych nelezla do cizých stanů a nechodila se kamarádit :o))). Každý den jsme výletili. První den jsme jeli do Kašperku na kole. Panička myslela, že to nepřežije protože na zhříceninu Kašperk to bylo furt do kopce :o). Ale nakonec jsme tam dorazili. Dali jsme si baštu a pití. Jedna rodina mě tam obdivovala a furt mě hladila. Prostě jsme byla ve svém živlu :o). Taky jsme tam potkali pár pejsků - border kolie, raslíka a taky pejska plemene Cane corso. Teda to byl obřík, pěkně jsem se ho bála, tak jsem si hned lehla na záda, ale on byl hodný a hned jsme se zkamarádili :o))). Večer jsme přijeli do kempu a páníci měli v nohách a já v ťapkách asi 25 km. Další dny jsme jezdili na výlety kolem Anninu, K Čenkově Pile, k Turnerově chatě a Antýglu. Panička se mnou chodila každé ráno na políčko zahrát si s talířem. Byla to paráda :o). Poslední den jsme se jeli podívat do Hoštic. Tam se nejvíce líbilo páníčkovi. Nejdřív jsme si prošli okolí, lesy, louky a pole a pak jsme šli do vesnice a na obídek. No a pak nás čekala cesta domů, ale páníci měli ještě další týden dovolenou, takže jsme jeli jednou na Hrádek když se umoudřilo počasí a jinak jsme chodili skoro každý den na houby. To byla sranda páníci furt něco hledali a já kolem nich lítala a naběhala za tu dobu takových kilometrů :o). Jeden den jsme byli obzvlášť úspěšní a našli jsme 5 košíků plných hub. Ještě teď nám to doma voní houbami :o))). Dovolená utekla jako voda, ale byla moc bezva. Už se těším na další. Fotky z výletů jsou ve fotogalerii :o) a tady pár na ukázku....

Moje největší lásky :o)

Čekáme na langoše :o)))

V Hošticích

—————

Zpět