Dovolená

20.08.2009 08:48

Koukám, že už jsme opravdu dlouho neaktualizovali novinky, tak to musím hned napravit :) Od 3. srpna měli páníci 14 dní dovolenou, tak jsme vyrazili na celých 14 dní na písák Mělice. Musím teda říct, že jsme si to teda všichni parádně užili a já snad nejvíc :) Každé ráno jsme chodili na procházku do lesíka - tam jsem si mohla lítat jak jsem chtěla :) a pak jsme se šli vykoupat. Já jsem nadšeně skákala do vody a nosila klacíky a pak i tenisák :) A taky jsem přišla na bezvadnou věc, když jsem se pořádně zakoukala na dno tak všudě okolo mě plavali malé rybičky. To bylo teda něco na mě, takže od druhého dne jsem se stala rybářkou :) bylo to bezva, honila jsem rybičky a nic jinýho radši nevnímala aby mě neuplavaly :) Páníkové říkali, že jsem jako hluchá a jsem uplně mimo :))) Ale já se jen pekelně soustředila a když byla rybička přímo u mě, tak jsem honem potopila hlavu, ale bohužel jsem jí nechytla .... tak páníci říkali, že zase budeme bez večeře :)))) Takhle jsem si užívali každý den, počasí nám opravdu vyšlo, takže jsme se každý den koupali. Jo a páníček si koupil motorový člun, tak si ho vzal sebou, že ho rovnou vyzkoušíme. To bylo něco - nejprve si sedla panička, pak já a nakonec naskočil páníček a už jsem frčeli na ostrůvek, kde je mělčina a všude tam došáhnu. Tý jo tak jsem lovila rybičky o stošest :))) Chvíli jsem plavala a sledovala rybičky, ale bylo to dost namáhavý, tak jsem nakonec přišla na to, že můžu i do větší hloubky když si stoupnu na zadní a budu se odkopávat od dna a nemusím ani plavat. Tak jsem tam nakonec bavila i lidi okolo, protože se smáli, jak jsem šikovná a jak se soustředím :))) Pak jsem jeli nazpátek a paničkové mě museli vytáhnout z vody, protože jsem se už klepala zimou ( prý jsem jako dítě :) No a pak jsem odpočívala, pak se šlo zase do vody a večer se dělal ohýnek a opékaly se buřtíky. Ale to já už  dávno spinkala, za celý den jsem byla tak unavená, že jsem si v 8 večer vlezla do karavanu do postele a spala až do rána :))) V úterý se za mnou přijela podívat Amy s paničkou Janou, no já měla takovou radost, že jsme lítaly po pláži jako zběsilý. Naštěstí to bylo v týdnu a tak je na Mělicích málo lidí, tak jsme měli pláž jen pro sebe :))) Amynka v tu dobu ještě moc neuměla plavat, tak jsem jí s páníkem dávali lekci plavání a za chvíli už Amy lítalal do vody sama od sebe :) Pak teda pánící usoudili, že jsem promáchaný jak slípky, tak jsme se šli ještě všichni projit do lesa. Byla to paráda :))) Večer jsem zase zapadla do karavanu a spinkala :) V týdnu se za mnou ještě přijela podívat Airinka s páníkama Evčou a Milanem. Tak jsem zase lítali ve vodě a na pláži a taky jsem zvětšily pláž, když jsem odcházely, tak to vypadalo, že tam vybouchla bomba , jak bylo rákosí poválené a písek rozbagrovaný :))) S Airinkou už jsem se hodně dlouho neviděla, tak jsme si to museli vynahradit :))) Další den jsem hodně odpočívala a nabírala síly, protože mi páníkové řekli, že zítra jedeme na kola do lesa, tak jsem se hned začala těšit !!!! A musím říct, že to byla paráda, konečně byli páníci rychlejší než já :))) taky jsem si hodně dávala pozor aby mě na těch kolách neujeli :))) Jeli jsem se podívat až do břehů na rybník Buňkov - téda tam bylo kapříků, každou chvíli nějaký vyskočil na hladinu ale já měla zakázáno jít do vody :(((  No a takhle jsem si pak užívali každý den, ráno jezdili na kole, pak bylo koupáníčko a lovení rybiček a večer ohýnek :)) Jo a abych nezapoměla tak vedle našeho karavanu měli karavan i paničky rodiče takže jsem tam byla celou dobu i s Denýskem :))) Bylo to fajn, dokonce jsem měla dovoleno i k rodičům do postele :))) No prostě ráj :o)) Jo a v dalším týdnu se za náma přijel podívat Barrýsek. Byli mu už 3 měsíce a byl skoro velký jako já :) Už má 15 kg, takže už mě parádně stačil a vylítali jsme se v lese! Barrýsek ještě nikdy nebyl ve vodě, tak jsem mu to hned musela ukázat a taky se pochlubit jaká jsem šikovná rybářka :o) Taky za náma byla Sallynka, no prostě paráda, takových psích návštěv jsem měla :o) Dovolená utekla jako voda a v něděli jsme se museli vydat k domovu ...... Teda ale byla jsem z dovolené tak unavená, že jsem pak celé 2  dny prospala :) V pondělí jsme teda ještě šla s páníkama na cvičák a panička mě strašně moc chválila, jak jsem šikovaná !!!! Přivolání mezi pejsky umím na cvičáku na jedničku ( mimo cvičák už je to horší :), pak jsme dělali přivolání v uličce psů a taky v kruhu a všechno mi šlo :) Pak se šlo na překážky a už umím vyjít a sejít i vetší žebřík, kladiny, překážkovou dráhu a ráda běhám v tunelu. Překážky mě opravdu baví :))) Fotočky z dovolené budou ve fotogalerii jen jak je panička stáhne z foťáku do počítače, tak se pak mrknětě. A na  fotečky s Airinkou se můžete mrknou sem : V lese s Angie a Mělice s Ennie   a fotečky s Barrýsekm jsou tady : výlet na Mělice za kámoškou Ennie a jejími páníčky
Zatím čauky Ennie

—————

Zpět