Ennie s Bertíkem na Mělicích

06.05.2011 20:03

Dneska jsme vyrazily s paničkou na procházku na Mělice a to s naším novým kamarádem Bertíkem a jeho paničkou Aničkou. Viděli jsme se už minulý týden, ale dneska to bylo úplně super, protože bylo krásné počasí. Lítali jsme spolu po lesích a taky se koupali v písáku. Já jsem Bertíkovi názorně ukazovala jak se loví rybičky, ale asi na to nemá talent, mnohem víc ho totiž zajímali klacíky :o)))). Taky jsem paničku stihla na procházce rozzlobit :o), protože jsem u rybníku našla malou rybu, tak jsem jí zbaštila.... Panička nadávala, přemlouvala, dávala příkazy a i mě chtěla podplatit piškotem ale nedala jsem se a svou ulovenou rybičku jsem zblajzla jako malinu :o). To mě zas panička doma vypucuje zoubky, brrr :o). Abychom udělali paničkám radost, tak jsme jim párkrát zapózovali a pak pokračovali v lítání a tahání se o klacík :o). Bylo to moc fajn a už se těsíme na další procházku.

Tady je pár foteček na ukázku, ostatní jsou ve fotogalerii.

Ennie s Bertíkem

Bertík

Ennie ukazuje, jak se loví rybičky :o)))

—————

Zpět