Houbaření a výlet na rozhlednu Báru

14.10.2010 13:52

Ahojky, tak tenhle víkend jsme si všichni parádně užili. V sobotu dopoledne panička vařila oběd a já jsem byla celou dobu na zahradě s páníkem a pomáhala jsem mu natírát kárku, opravovat kolečka, atd. myslím, že měl z mojí pomoci óóhromnou radost :o) No a po obědě jsme vyrazili na procházku do lesa - na houby :o) Byla to paráda, nejdříve jsme jeli k Semínu do lesa a já tam lítala jako zběsilá, protože tam to neznám a těch vůní a pachů co tam bylo :o) No jenže za chvíli páníci usoudili, že v tohle lese houby nerostou ( ha ha - si naivně mysleli, že jinde to bude lepší :o))), tak jeli do Břehů. Tam to znám ale mám to tam strašně ráda. Lítala jsem tam a páníci mezitám hledali houbičky a taky se mi furt schovávali a volali na mě, to byla sranda :o) No a představte si co se nám stalo, páníci v lese zabloudili :o) To byla sranda, páníček nás táhnul všemožným roštím a panička jen brblala něco o orientačním smyslu :o) No ale nakonec jsme cestu našli :o) a pak jsme pokračovali v dalším hledáním hub. No a asi po třech chodinách jsme jeli domů. Hub jsme sice moc nenašli ale já byla úplně nadšená, vylítaná a večer jsem spokojeně usnula v pelíšku :o) No a v neděli mě panička naložila ráno do auta a jeli jsme do Chrudimi. To bylo radosti, když jsem ve dveřích uviděla i Lakouška a paničky ségrušku s malým Lukáškem :o) Lukáškovi byl v září rok a mám ho ráda čím dál víc, protože teď má každou chvíli v ručičce rohlík nebo dětskou sušenku a já jak vidím příležitost, tak šup a sušenka je moje :o))))) Po bouřlivém přivítání (jiné ani neumím :o) jsem si šla odpočívat na pelíšek, protože po obědě se mělo jet na výlet... A taky že jo, po obědě jsme jeli do Slatiňan a vydali jsme se všichni na rozhlednu Báru a pak po lesní cestě Podhuře :o) Bylo to párádní, došli jsme až na Kočičí hrádek, kde si Lukša zbaštil svačinku a pak jsem se vydali na zpáteční cestu :o) Na prochajdě jsme byli asi 3,5 hodiny, takže já byla maximálně spokojená :o) a večer jsem spokojeně odpočívala :o). Jo a abych nezapomněla, tak jednou týdne chodíme s paničkou na agility a jde nám to už mnohem líp a je to fakt sranda. Jen panička mi nějak nestačí, prý jsme na ní moc rychlá :o)

—————

Zpět