Jsme v Chrudimi

23.07.2009 13:54

Tak si představte, že už je to 14 dní co jsme v Chrudimi. S Denýskem jsme už kamarádi a taky už jsem docela kámoška s Nikčou :o) Doma je to super, chodím okolo ní a dávám jí pusinky a když už toho má Nikča dost, tak si skočí někam do výšky :) Horší je to venku, tam předemnou Nikča utíká a já jí honím, je to hrozná švanda, ale panička pak vždycky nadává .... Každý den chodíme na zahradu, koupeme se v bazénku a chodíme na pole. Včera jsem dokonce chtěla ulovit rybičky v jezírku, ale paničce se to moc nezdálo :( a vyhazovala mě od nich .....A to jsem měla takový super styl, skočila jsem do jezírka a začala potápět hlavičku k rybkám:o) Mršky byly moc rychlý :o))) Jinak v úterý za mnou přijela Jana s Amynkou, to bylo žůžo. Jsme se s Amy krásně vylítaly a já večer spinkala ani se mi už nechtělo jít ven :) Jinak u nás nic nového není, zítra jdu s páníkem na cvičák a v neděli přijedou paničky rodiče, už se na ně s Denym moc těšíme :) V sobotu jsme měli v plánu výlet na Vranovskou přehradu, tak všichni doufáme že vyjde počasí a nebude pršet!!! tak zatím čauky :o) Ennie

—————

Zpět