Kočíčí hrádek

26.06.2009 06:14

Tak vám musím povyprávět zážitky z minulého víkendu :) Paniček bohužel musel odjet, tak se mnou panička jela do Chrudimi za rodičema a Denýskem. Dopoledne jsem asistovala s přípravou oběda a panička mi říkala, že po obědě vyrážíme všichni na pořádný výlet. Jůů to jsem se začala těšit :o) Asi kolem 13 hodiny jsme vyrazili, nejdřív se mi to zas až tak nezdálo,protože jsem musela jít u nohy na vodítku (a to je opravdu otrava ), ale pak jsme došli ke Stadionu a tam vede kolem řeky stezka až do Slatiňan, tak tam jsem si s Denym běhala na volno!!!!  Panička říkala, že půjdeme až na Kočičí hrádek za Slatiňany. Teda byla to super dlouhá procházka, dokonce jsem se koupala v řece. Kočičí hrádek je takový malý hrad a hrajou si v něm děti, já si s nima taky chtěla jít hrát, ale panička mě přivázala na vodítko ( to mě teda naštvala :o) Pak jsme se vydali na zpáteční cestu a šli jsme Slatiňanským parkem. V ohradě byli koníci, ty se mě líbili a moc voněli :o) Na zpáteční cestě jsem našla hračku tak mi jí panička házela do řeky a já za ní nadšeně zkákala, dokonce i Denýsek vlezl do vody :))) Když jsme přišli domů tak jsem dostala nabaštit a pak už jsem jen odpočívala, Ještě aby ne vždyť jsem měla v tlapkách 20 km :o) Byl to ale super víkend !!!!! fotečky prý panička dodá do fotogalerie ... tak zatím haf baf :o)

—————

Zpět