Máme falešnou březost

23.06.2011 07:19

Včera jsem byla s paničkou na veterině, protože se jí nezdálo, že jsem pořád tak unavená a neběhám a paní doktrorka mě prohlídla a řekla, že mám slabou falešnou březost. Dokonce jsem měla v jednoum cecíku trošku mlíka. Takže záhada je vyřešena a paničce se ulevilo, že to jen "jen" tohle, protože už se bála, že jsem se takhle moc zklidnila, že se mnou není žádná sranda :o) Jinak na veterině to bylo moc fajn, jsou tam móóc hodný sestřičky a doktoři. Všichni mě tam hladili, dávali piškotky a říkali jak jsem krásná a hodná :o) A aby mi prý nebylo líto, že mám falešku, tak mi panička na zpáteční cestě koupila nový pelíšek :o). Doma ho dala na zem a já jsem do něj hned skočila a nechtěla jsem z něho ani vstát, panička se smála, že jsem v něm hrozně důležitá :o))))

Nový pelíšek :o)

 

—————

Zpět