Mokrý víkend

01.06.2009 07:19
Tak už v pátek mi panička začala říkat, že v sobotu pojedeme na výlet do Břehů k Sopřečskému rybníku ( Airinka povídala, že to tam je fakt pěkný :) No jenže ráno s paničkou koukáme z okna a ono prší...:o( No ale paníci se rozhodli, že se nějakým deštěm nenechají odradit a po obědě jsme vyrazili. Jéje mě se ten déšť tak nelíbíl, panička se mi smála, ať jdu, že nejsem přeci z cukru a nerozpustím se :) Jenže jím se to říkalo, když měli oba nad sebou deštník... to mě kapalo na kožíšek.... Za chvíli jsem si ale zvykla a bylo to docela fajn. Šli jsme po žluté a došli až k dalšímu rozcestí. Panička říkala, že na Sopřečský rybník je to ještě 4 km. Jak jsem to slyšela, tak jsem se začala honem klepat jako že je mi fakt zima. A díky bohu si pánici řekli, že už jsem celá mokrá tak to radši otočíme. Uf to jsem si oddychla :) Tak jsme vyrazili na zpáteční cestu a jěště že jsme se vraceli, protože asi 10 m před autem začalo lít jako z konve a to už jsem byla přímo nepříčetná a běžela jsem se do auta schovat :) Panička mě v autě osušila ručníkem a já spokojeně usnula :) Místo domů jsme ještě vyrazili k babičce. Tam paníček trhal třešně a ty, které mu spadly na zem jsem poctivě zbaštila :) Jsem šikulka vyplivla jsem vžycky i pecku :) V neděli zase pršelo a panička mě šla ráno vyvenčit a já vůbec nechtěla jít ven :) tak jsem zase utíkala domů do postýlky :) Celý dopolene jsme byli doma a ve 4 odpoledne jel paniček na fotbal a já s paničkou jela do Chrudimě k rodičům. To už bylo fajn, přestalo pršet tak jsme s paničkou, její mamkou a Denýskem vyrazili na procházku na pole, to bylo žůžo :) Kolem 7 jsem jěště jeli za Lakouškem a po 8 jsme vyrazili k domovu. Až na ten déšť to byl super víkend :o)

—————

Zpět