Procházka na Větrníků

11.06.2009 10:05

Koukám, že už jsem dlouho nenapsala do novinek, tak to musím hned napravit :) Musím vám povyprávět zážitky z minulé středy. Tak ve 4:50 zazvonil paničce mobil aby šla už do práce. Tak jsem na ní jenom mrkla a zase šla spinkat, ale ona za chvíli přišla, že jedeme do Chrudimi. Koukala jsem na ní jako na blázna, to mám jako vstávat v 5 ráno ???? Ale panička to myslela opravdu vážně :) Tak jsem se ještě před barákem vyvenčila, nasedly jsme do auta a frčeli jsme do Chrudimi. Tam jsem se přivítala s Denýskem a panička mě dala do chodby a řekla ať tady pěkně počkám, že musí jít do práce ale že po práci pofrčíme za ségrou a Lakym. Jůů to jsem se začala těšit :)  Čekání na paničku jsem zvládla statečně (odnesla to jen tapeta na skříni:)  Panička přišla z práce ve 14:30 a šli jsem s Denýskem a mamčou na procházku. Musím si postěžovat - dostala jsem od paničky na prdelku au au ... zase se jí nelíbilo, že jsem si pochutnávala na smradlavý pochoutce :O) Nechápu co proti tomu furt má :)))) !!!!  No a pak jsme vyrazily za Lakouškem. Bylo to tam úplně super,protože si Ivča půjčila ještě od sousedky 2 pejsky - Eny a Dorotku :) tak jsme lítali a taky jsme cvičili přivolání, sedni, pac a i lehni. Jsem šikulka, panička mě chválila :) Fotečky jsou ve fotogalerii... Domu jsme dorazili až o půl 9, teda já byla vyřízená, zbaštila jsem granulky s masíčkem a spinkala až do rána.....

 

—————

Zpět