Procházka s Amy a Dizzy

11.06.2009 10:37

Tak v úterý jsem byla na procházce s Amy a taky jsem poznala novou kamarádku Dizzy :) Dizzynce budou teď 2 roky tak už je to velká a klidná holka :) To já s Amy řádila. Amy je totiž asi jen o necelý měsíc starší takže si móóóc rozumíme :) Chudák ale naše paničky, protože venku bylo po dešti a všude byly kaluže. Já jsem s Amy lítala v kalužích a ani Dizzy se nedala zahanbit. No a pak jsme skočily na paničky a hned bylo vymalováno. Nejdhůř dopadla Petra od Dizzynky, ta měla bláto snad všude :o) Ale jinak jsme hodný holky. Na procházce jsme byly skoro 3 hodiny. Když jsme přišly s paničkou domů tak jsem nejprve musela do vany :( prý jsem byla jak čuně :) a pak jsem dostala baštu a šla spinkat.... S Amy jdeme ven zase ve čtvrtek, už se moc těšíme :) Mrkněte na fotky :Procházka s Amy a Dizzy 

 

—————

Zpět