Procházka v Cholticích

26.04.2011 06:41

Ahojky všem :o), tak se musím pochlubit s novinkou. Máme nového psího kamaráda. Je to australský ovčák a jmenuje se Leon. Moje panička se domluvila se svojí kolegyní z práce, že vyrazíme na společnou procházku s jejím bafíkem Leonem... V sobotu ráno jsme s paničkou vyrazily do Choltic a užili si všichni moc příjemnou procházku. Leon byl ze mě paf :o). Nemám moc dlouho po hárání, tak jsem se mu líbila :o). Tak když už to přeháněl s nákloností ke mě, tak jsem ho vždycky prohnala a pohrozila  :o). Byla to paráda, všude jen pole a louky a taky jsem se koupali s Leonkem v rybníku. Po necelých dvou hodinách jsem s paničkou vyrazila k domovu a jely jsme rovnou na oběd k rodičům páníčka, kde je Alfík, tak jsem si spolu ještě pohráli. No a odpoledne jsme s paničkou odpočívaly na zahrádce a pak šly ještě do Hradiště na procházku :o). Byl to super víkend :o). Fotečky jsou ve fotogalerii a pár na ukázku tady :o)

Ennie a Leon

Krasavec Leonek :o)

Hurá - voda :o)

Jedna společná :o)

Leonek

—————

Zpět