Prodloužený víkend :)

11.05.2009 09:02

Ahojky, tak musím říct, že prodloužený víkend jsme si s páníkáma parádně užili :) V pátek ráno jsme s páníčkama vyrazili na procházku na pole a pak jsme šli za rodiči na oběd. Teda já zase dostala jen granule - ale to je život no :)))) Nejlepší ale bylo, že u rodičů je můj kamarád Alfík. Je to americký kokřík. Ze začátku mě teda neměl moc rád, vadilo mu,že si chci pořád hrát a taky měl tendenci mě vychovávat ( vzpomínka na jeho výchovu je malá jizvička na mým oušku)! Teď už jsme ale kámoši jak mají být :o) Bylo to super, běhala jsem s alfíkem po zahradě a panička se dala do sekání trávy. Chtěla jsem taky pomáhat, ale panička nebyla zrovna nadšená,že lítám po záhonku a když jsem vytáhla kedlubnu tak to už přímo nadávala, ale já myslela, že je to plevel :o) Fakt panička je občas nechápavá :o) No a kolem 16 hodiny jsme vyrazili k domovu, já už se těšila do pelíšku ..... a pak už jsem jen spala a spala :) V sobotu páníčka vstávala nějak brzo, tak koukám co se děje a ona pořád něco říkala o tom, že se jede do ZOO a že tam je hodně zvířátek. Jůůů to jsem se tak začala těšit, že jsem už ani nešla spinkat :) No ale úplně nejlepší bylo, že s náma jela do ZOO ještě sestra  paničky  Ivča s Lakouškem ( to je můj úplně nejlepší kamarád)  a jejich rodiče. No a s rodiči jel i Denýsek, to je malý jorkšírek, tak to byla paráda :) V ZOO se mi líbilo a viděla jsem hodně zvířátek - slony, žirafu, velblouda, lva,tygra a další... a vůbec jsem se nebála :)A  večer jsem padla do pelíšku jako zabitá :) No a jako střešnička na dortíčku bylo, že v neděli jsme se ještě jeli podívat na Ivču s Lakouškem. Paniček jel na fotbal, tak jsem s paničkou zůstala u Ivči a Lakouška a vyrazili jsme všichni na dlouhou procházku. Dokonce jsem se i koupala jednou v řece. Po procházce jsme dostali s Lakoušem baštu - mňam a pak už se mi začali klížit očička a zase jsem spinkala .... Teda ten víkend byl žůůůůůžo :) Fotečky panička dodá, jen jak je dá do počítače, tak zatím pa pa Enninka :oP

 

Ty jo - ten slon je obrovský :)

Jsou tam rybičky :o)

—————

Zpět