Prodloužený víkend na Mělicích

07.07.2009 10:02

Teda musím říct, že víkend se opravdu povledl !!!! Už od čtvrtka mi páníkové říkali, že pojedeme všichni na prodloužený víkend na Mělice do karavanu. Jéééé to jsem se začala těšit, protože v karavanu můžu spinkat s páníkama v posteli :o) Tak tedy začnu úplně od začátku. V pátek přijela panička z práce a začala doma lítat jak uragán :) Pořád balila nějaké věci a taky moje misky, pelíšek, hračky :) Za chvíli do toho blázince přijel páníček a začal paničku ještě víc honit. Jéé to byla sranda, jsem tam za nima taky běhala a pomáhala. Jen panička říkala, že se ze mě zblázní, že takhle nic nestihneme, když jí budu furt vynášet vyprané prádlo z koše... ale já chtěla opravdu jen pomáhat s balením :) Když bylo konečně zbaleno, tak jsme naházeli věci do auta  a jeli jsem ještě k rodičům na zahradu na grilování (  páníčkův táta měl svátek ). Já jsem zase žádný grilovaný masíčko nedostala jen granule k večeri -  to je teda psí život :o)) Asi o půl 8 večer jsem konečně dorazili na Mělice. To bylo překvapaní když jsem vedle našeho karavanu uviděla Sallynku s Terkou a Tomášem :) Hned jsem je běžela pozdravit a se Sallynkou jsme řádily až do noci :) Pak nás páníci uložili a šlo se spinkat .... V 8 ráno jsem už budila paničku a chtěla jsem hned za Sallynkou. Bylo to super, hrály jsme si spolu celé dopoledne... Asi kolem 2 hodiny jsme se museli všichni se Sallynkou rozloučit, protože už museli jet na hory :( No a hned po druhé hodině na Mělice dorazila sestřenka mého páníčka s rodinou. Mají 3 děti a nejmenší Barunce je teprve 1 rok, tak se panička bála, jak to zvládnu, jestli nebudu moc bláznit atd., ale já byla tak se Sallynky unavená, že jsem je jen přivítala vrtěním ocásku a pak celý den až do druhého dne prospala :) To si o mě musejí myslet, že jsem nejhodnější pejsek na světě :o))) V neděli ráno jsme vyrazili na procházku po Mělicích a v lese jsem mohla lítat i na volno, to bylo žůžo !!!! Odpoledne jsme strávili u karavanu a na pláži. Musím se pochlubit, už umím krásně plavat !!!! Plavu za páníkama a docela daleko :) Jo a abych nezapoměla, tak kousek od nás měli karavan taky paničky rodiče, takže jsem se celý víkend viděla i s Denýskem :o)... Večer k nám chodili na grilování a my k nim na oběd, to si to páníčci umějí zařídit co :) Na o v pondělí jsme se zase koupali a odpočívali a kolem  4 hodiny jsme jeli domů.... téda byl to krásný víkend!!! Já byla tak utaháná, že jsem doma celou dobu jen spinkala a spikala :o)) Fotečky budou ve fotogalerii, tak se můžete mrknout, jak jsme se měli fajnově :) zatím haf baf Ennie

 

Hlídám karavan :)

 

To je pohodička ......

 

Už ho mám ..... 

 

plavání se Sallynkou

 

To koupání nás nějak zmohlo :o)

—————

Zpět