Setkání s bráškou Brunem

01.07.2011 06:39

Tak o víkendu mě páníci udělali super překvápko. Už v 7  ráno jsme všichni naskákali do auta a jeli jsme na výlet. Já furt špízovala, kam to jedeme a pánička mi neustále říkala, ať si lehnu, že jedeme daleko. Jeli jsme necelé tři hodiny a na poslední půlhodinu jsem si i lehla :o)). No to bylo překvapení, když jsme dojeli na místo, kde na nás už čekal můj milovaný bráška Bruno s páníkama. To bylo radosti :o). Po uvítání jsme vyrazili na procházku do polí. Bruník lítal po polích a já se chvíli šetřila, abych ty imitární štěňátka šetřila, ale když nám páníci začali házet do polí kamínky,  tak jsem zapoměla na falešku a s Bruníkem jsme lítali, že nám byli vidět v poli jen uši :o)))). Asi po hodince jsme přejeli k místnímu rybníku, kde jsme se koupali a aportovali. Bruníkovi jsem názorně ukázala, jak se loví rybičky a jak se potápí hlava pod vodu. Já bych se uživila jako pravá rybářka, protože jsem skočila na volně ukotvenou loď a chtěla lovit klacíky s lodičky :o). Jednou mi to ale nestačilo a když jsem na loď skočila po druhé, tak se mnou odplavala od břehu a já musela skočit z lodičky přímo do vody :o). To mi ale nedělá problém, jsem skokan už odmalinka :o))). Po krásné procházce a řádění jsme se museli rozloučit. Já jsem si zkusila jak Bruník jezdní a skočila k němu do kufru a v jednu chvíli to vypadalo, že pojedu s Bruníkem, ale to bych páníkům přeci nemohla udělat :o). Tak jsme se opusinkovali, rozloučili a slíbili si, že se zase brzo uvidíme a možná i s naší sestřičkou Korou. Byla to úžasná neděle, už se všichni moc těšíme na příště :o)

Fotky a videa jsou v naší fotogalerii a tady fotky od brášky : Setkání s Ennie 2011

Bruno a Ennie

Pusinkýýýý :o)

Můj milovaný bráška

 

—————

Zpět