Učíme se triky :o)

19.11.2010 08:23

Tak zatím u nás nic nového není, ale musím se s něčím pochlubit:o) Přestěhovali jsme se s páníkama do baráčku a už jsem si tam i krásně zvykla, že chodím sama na zahradu a po baráku :o) Ze začátku jsem chodila všude za páníkama a na zahradu museli chodit se mnou, ale jsem šikulka a zvykla jsem si rychle na nový domov :o) Jinak panička vytáhla knížku 101 psích triků a začneme se spolu zase učit, protože v 5 už je tma tak máme alespoň doma co dělat :o) Už umím : základní povely, kuk, pac, druhou, štěkej a učíme se: plaz se a proplétání mezi nohama (cikcak:o). A taky si hrajeme na schovávanou - musím sedět a čekat a mezitím se jde panička schovat a pak mě zavolá a já ji musím najít :o) Je to sranda, triky mě baví taky hlavně proto, že když mi to nejde, tak se nic neděje a když jo, tak dostanu pamlseček :o) a velikou pochvalu :o)

Jinak fotky z víkendové procházky jsou tady Víkendová prochajda 

—————

Zpět