Už jsme zase v Pardubicích

27.07.2009 07:48

Minulou neděli jsme jeli na výlet do Slatiňan. Tam jsme nechali auto a šli jsme pěšky do Svídnice. Bylo to super, šli jsme lesem a celou dobu podél řeky :) Koupala jsem se v řece, páníci mě házali klacíky :) A jednou jsem skočila do řeky úplně sama, ale byl tam dost velký proud, tak jsem hned vylítla ven :o) Pak jsme šli loukou a představte si, že tam bylo v ohradě asi 10 koní. Týýý jo ty byli tam velikýýý !!! Pak jsme šli dál a najednou mě něco tak strašně moc štíplo a zabolelo, že jsem začala úplně brečet :( Páníci mi řekli, že jsem strčila prdelku do elektrického ohradníku ..... pak se mi i smáli, že nemám lízt tam kam nemám :) Mě to ale moc strandovní nepřišlo a když jsme pak šli nazpátek okolo ty ohrady tak jsem se jí pěkně vyhýbala obloukem, co kdyby náhodou :o) Ve Svídnici jsem se ještě s Denym vykoupla v rybníku a vydali jsme se na zpáteční cestu. Ty jo to jsem byla večer s Denym unavená :) No a přes týden, jsme byli na zahrádce a chodili na procházky na pole, no a v sobotu jsme s páníkama a Denym vyrazili na písák Stéblová. Bylo to tam super, paníček mi házel klacek do vody a já tam nadšeně skákala, jednou jsem to teda neodhadla a úplně celá jsem se potopila .... Na Stéblový jsme ještě potkali dva pejsky, tak jsem se i proběhala a pak jsem usínala v autě :) Večer jsme přijeli do Chrudimi a šli jsme ještě na pole, tak jsem byla večer úplně vyřízená. To Deny byl úplně v pohodě, vubec nebyl unavený a to chodil všude s náma. Je to malá šikulka :) No a v sobotu v noci konečně přijeli paničky rodiče z Chorvatska. To jsme je s Denýskem přivítali :) Deny se na ně už moc těšil !!! V neděli jsme byli ještě u rodičů a ty nám vyprávěli jak se měli na dovolené ( prý byl na pláži v Chorvatsku i jeden maďárek :) Páníci taky říkali, že by se mnou chtěli jet příští rok k moři, ale prý podle toho jestli konečně dostanu rozum :) Nevím teda co si namlouvají, já už rozum dávno mám :) jen jsem takový ďáblík, aby se se mnou prostě nenudili :) No a v neděli kolem 18 hodiny jsme vyrazili k domovu do Pardubic. Pánící říkají, že ještě týden musí chodit do práce a pak mají 14 dní dovolenou, už se moc těším !!!!! Dneska jdu na cvičák, tak doufám, že mi to půjde, aby ze mě měla panička radost :o)))

—————

Zpět