Víkend s kámošema :o)

16.08.2010 07:19

Tak jsem konečně paničce domluvila, ať mi sem napíše nějaké novinky, protože to pěkně zanedbává. Ale ono není moc čas, už máme po dovolený, takže páníkové zase musí chodit do práce a já na ně čekat a těšit se na prochajdy :o) Ale užíváme si to suprově. Páníkové měli sice 10 dní dovolenou a byli v Chorvatsku, ale pak přijeli a měli ještě celý týden dovolenou, tak jsme si to už všichni užívali :o) Teda spíš já s paničkou, protože páníček musel pracovat na baráčku, abychom se mohli už co nejdřív přestěhovat. Jinak jsem s paničkou výletila, jezdily jsme na prochajdy na Břehy, Mělice ( do lesa i na koupačku ). Na Mělicích byla i paničky mamka s taťkou a Denym, tak jsme chodili na prochajdy a večer byl i ohníček :o) Prostě jsme si užívali dovču plnými doušky :o) Jo a na Mělicích bylo štěňátko velkého knírače,tak byla sranda. Tak a konečně se dostáváme k víkendu. Byl super, v sobotu jsme s paničkou vyrazila na pole, do lesa, taky jsme se prošli po Ohrazenicích a Starém Hradišti a pak už jsme odpočívaly na zahrádce a čerpaly síly na neděli :o) V neděli ráno, jsme měli jet za Amynkou, ale bohužel ve Stradouni pršelo a Janča psala, že je to všechno promáčený tak jsme slíbený výlet museli zrušit. Tak jsme ale nakonec vyrazily v Pardubicích k Labi se Sallynkou a bylo to super! Lítali jsme 2 hodiny u Labe a taky jsem skočila do Labe a přinesla obrovský klacek :o) Fotečky jsou ve fotogalerii tak se určitě mrkněte :o) Po obědě jsme vyrazili do Chrudimi, protože jsme byli domluvený s Erikou a Barrym, tak jsme ve 14 hodin vyrazili na společnou prochajdu. Teda z Barryho vyrostl pan pes :o) Asi po hodince odjeli a přijely paničky kamarádky - Pája s Katkou a Kesinkou :o) To už jsem byla uplně unavená :o) tak jsme si jen chvíli s Kess hrály na zahradě a pak jsme odpočívaly. Byl to parádní víkend :o)

—————

Zpět